marți, 13 mai 2008

Daca tot se poarta...

Cum spune si titlul: daca tot se poarta... Chestia cu blogul mi se nazare dupa ce dau mare "ocheada" pe blogurile unor prieteni de-ai mei, care practic implora sa dam un click pe el... Apoi googalesc putin si woooow!... De asta are toata lumea blog! Ca e simplu! In opinia mea, blogul e o chestie de fanfaronada, de teribilism, la care inviti sa asiste si alte persoane, in asteptarea unui "chiar e tare tipu' asta"... Astea fiind spuse, mi-am tras blog!!! :->
E foarte posibil ca unor bloggeri sa le fie necesar blogul, acesta fiind mijlocul cel mai simplu de exprimare si de "scoatere a capului in lume".... sau poate din cauza imensitatii cantitatilor de informatii sau opinii pe care vrea sa le faca publice si ar costa relativ mult sa incerce cu afise sau flyere...
In esenta, omu' isi trage tastatura langa el, cafeaua si pachetu' de Kent 8, eventual berea si trabucu', si scrie ce-l roade capatzana, ca doar e blog, nu?! Nimeni nu tre sa fie de acord, nu?! Or fi unu', doi, pe care ii mananca in dosul palmei sau in alte zone neprecizate care chiar sa citeasca ce scrii, eventual sa mai tranteasca si cate un comment total offtopic acolo... Ca blogger, iti creste inima sa vezi ca nu ti-ai rupt buretii degetelor, respectiv sinucis neuronii, pentru nimic... Si un visitor daca ai, si un comment daca primesti... E clar!!! Esti un true blogger!!! "Noah, ioi tuuu, che passaaa, omfg, fataaaa...." ar spune ca "pentru mineee blogul e un mijlooooc de recreeeeree".... Ca madmoiselle Bessancon scrie in timpul liber, ca sa se relaxeze... Mai baga o barfa, doua, mai un Louis Vuitton, un Gucci, o treaba.... In fine, poate ar trebui sa stie aceste (trebuie sa recunosc!!!) domnisoare frumoase (sau bune cu draci, depinde de d'soara - comentariu lipsit de orice urma de misoginism!) ca exista messenger, mIRC, telefon mobil "pe Vodafone, ca suna mai smecher...", zeci de mii de minute gratuite intre 3 jumate si 5 dimineatza la Cosmote, masini care mai de care mai scumpe si mai decapotabile pentru deplasari pana la scara de bloc vecina pentru a-si satisface nevoile de barfa sau discutii despre Botox si liposuctii... In concluzie, iubiteleeee, blogul e pentru copii fara statut social de vedeta!!! :) Luati-va o geanta noua, mare cat casa, patrata ca masa, sa va-ncapa dulapu', si mai lasati blogu'!!! :)) Teoretic si practic, nu am nici o baza solida sau un motiv (eeh, o fi unu' pe-acolo, da' e secret rau!) pentru a ma lua de femeile blonde - care beau Martini - si bloggeritze, dar se pare ca ma transform intr-un mare, mare misogin...Subiectu' era alegerea mea libera si neviciata de a-mi face un blog!! Hmmm... Shit happens sometimes, dar... Cu totii ne ducem crucea, nu?!
Pana data viitoare, cand o fi aia... Respect!!

3 comentarii:

Abdul spunea...

sa-mi frec palme ca mult mai e de sris pentru verificarea cuvintelor... sa dovedesti in 'ula mea ca nu esti chior e pusa chestia aia acolo? in fine... voiam sa fiu primu' blogger handicapat care iti lasa un comment! sper ca intre timp sa nu fi postat si altcineva!

Anonim spunea...

dada
sunt a doua bloggeritza care iti lasa coment haha:))
nu..acuma serios:) ft mishto blogu` si :-? nu mai zic nik ca dupaia dau in hi5 (hisucks)
so keep it on :)>-

Anonim spunea...

anonima < Nico. > mi`am uitat parola ha ha ha :-l