vineri, 16 mai 2008

...Fii pay attention aici...

Deci... "nu se incepe cu deci", stiu, bla bla, crap!... DECI!!! Din lipsa de subiect pentru azi, dat fiind ca am epuizat toata materia cenusie de-a lungul unui copiat nesimtit la un examen de dimineata, am sa va rog sa ma ajutati sa ajut pe cineva cu o chestie....
Raspundeti la chestia asta: "Ce este mai mic? MIC sau MICUTZ ??? Da, adica atunci cand cineva zice ca esti "micutz", zice ca esti mai mare decat mic, ca nu esti chiar mic, sau reversul.... Ca "micutz" e mic, mic de tot, iar "mic" e doar... mic!! Pe bune, chiar m-am gandit serios la treaba asta si nu reusesc sa-i dau de capat... Adica eu am varianta mea, dar dracu'!, daca nu o fi buna?!? Sustin tare si sus ca lumea nu tre' sa fie de acord cu parerile mele, cu ceea ce scriu sau... Dar acu e pe bune!!! Nu vreau sa ii cauzez omului cine stie ce damage, ca bufe nu am de un' sa-i dau!!! Adica +6!!! Strenght!! Schema:

spre mare (nu la Eforie, boule!) <----------------------------------------------
Mediu Micutz Mic Foarte Mic


Asa vad eu treaba!!! Greu!!! Ajutati-ma sa ajut!!! Nu va costa nimic!!! (mass) Scz celor care s-au chinuit sa dea click la link!!!







P.S. : Cu totii stiam ca intr-o zi ma voi duce dracu'!!!! =)))))))))

4 comentarii:

Abdul spunea...

micutz inseamna,de cele mai multe ori, o namila de om(folosit ca si apelativ), mic inseamna "mic" cu sensul din DEX... acum depinde la ce te referi cand spui "mic" sau "micutz"... mic mai poate insemna "mititel"- legat de gastrononie... dar, what the hell, nu sunt lingvist... nush omule, chiar e o problema a umanitatii... eu zic ca va ramane un mister(cu sensul de necunoscut/misterios su nu domn, traducerea din engleza...)

Anonim spunea...

offf...itzuc nici acum nu ai inteles care-i mai mic?eu is mic si tu esti mare..:))))....dar din cauza diminutivelor si alinturilor ;)sa ajuns de la mic la micutz....sper ca ai inteles Domule IQ DEPASIT...;):*:*:X

Anonim spunea...

imi place finalul de la acest blog, chestia cu "nu vreau sa ii dau damage , pt ca nu am de unde sa ii dau bufe "pt ca e legat de L2 :D

Anonim spunea...

MICÚŢ, -Ă, micuţi, -e, adj., s.m. 1. Adj. Diminutiv al lui mic; mititel, micşor.




m-am uita in DEx..pt asta LOL
nu stiu cat te lamureste pe tine...dar acolo asa scrie...